آیفون ۷ با رنگ قرمز

امتیاز دهید

اپل معمولاً هر ساله در ماه مارس مراسم ویژه ای را برگزار می کند و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. منابع خبری از ژاپن می گویند رویداد امسال این کمپانی در ماه مارس کاملاً خاص بوده و می توانیم علاوه بر چهار آیپد جدید، انتظار آیفون های تازه ای را نیز داشته باشیم.

چند ماه قبل نخستین شایعات در مورد نسل جدید تبلت های آیپد پرو در ابعاد ۹٫۷، ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ اینچی به گوش رسید. وبلاگ ژاپنی MacOtakara که معمولاً در مورد محصولات اپل چندان بیراه نمی گوید، اظهار داشت نسخه ۷٫۹ اینچی از تبلت حرفه ای این کمپانی نیز در راه است.

این منبع خبری همچنین می گوید نمونه ۱۰٫۹ اینچی در واقع نمایشگری ۱۰٫۵ اینچی دارد و از طراحی زیبا با حداقل حاشیه در طرفین صفحه نمایش بهره مند شده، اما عرضه عمومی آن در ماه می صورت خواهد گرفت، در حالی که سه مدل دیگر از زمان معرفی به ویترین مغازه ها راه می یابند.

تمامی آیپد پروهای جدید اپل از قلم استایلوس Apple Pencil پشتیبانی می کنند و از آنجا که اهالی کوپرتینو در حال حاضر این قلم را با قیمت ۱۰۰ دلار و به صورت جداگانه به فروش می رسانند، به نظر نمی رسد این وضعیت تغییر کند.

علاوه بر تبلت ها، MacOtakara می گوید آیفون ۷ و مدل پلاس آن در رنگ قرمز نیز معرفی خواهد شد. همچنین آیفون SE که پیش از این در ظرفیت های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گرفت، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز خواهد داشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده