آیفون ۸ جذاب تر از گلکسی اس ۸

امتیاز دهید

سامسونگ با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس و اپل با سه گوشی از جمله یک گوشی متفاوت به نام آیفون ۸(یا آیفون ۱۰) به جنگ یکدیگر خواهند رفت.

با رونمایی زودهنگام گلکسی چند ماه زودتر از آیفون، کره ای ها امیدوارند تا گوشی خود را قبل از ورود آیفون ۸ به فروش رسانند. همین استراتژی را ال جی با جی ۶ در برابر گلکسی اس ۸ به اجرا گذاشته است اما براساس گفته های کارشناسان آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ جذاب تر خواهد بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities می گوید ویژگی های گلکسی اس ۸ جذابیت کمتری نسبت به آیفون ۸ دارد و قطعا مشتریان کمتری جذب گلکسی می شوند.

به گفته وی، نمایگشر OLED با صفحه متفاوت آیفون ۸ یکی از این ویژگی ها است که در سایز ۵٫۸ اینچی بدون دکمه هوم فیزیکی تعریف شده و دوربین سه بعدی با فناوری جدید در خود جای داده است.

از طرف دیگر گلکسی نیز فناوری دستیار صوتی را در گوشی ۶٫۲ اینچی اس ۸ پلاس Bixby جای داده است که اسکنر عنبیه را نیز می توان به ویژگی های جذاب گوشی کره ای افزود اما قطعا فروش کمتری نسبت به محصول جدید ایفون خواهد داشت.

گفته می شود گلکسی اس ۸ به قیمت ۷۹۹ دلار و اس ۸ پلاس نیز ۸۹۹ دلار (قیمت پایین) به فروش خواهد رفت که بسیار گران تعیین شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده