• اخبار
  • امکانات جدید گوگل درایو

امکانات جدید گوگل درایو

امتیاز دهید

سرویس گوگل درایو با قابلیت های جدید از جمله Team drives و Quick access بروزرسانی شد.

با استفاده از گوگل درایو تیم درایوز (team drives) می توان یک پوشه را با کارمندان به اشتراک گذاشت تا بتوانند فایلهای خود را در این پوشه قرار دهند. این قابلیت هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و می توانند از آن استفاده کنند. شما می توانید به راحتی سطح دسترسی برای فایلها و پوشه های خود تعیین کنید. به طوری که وقتی کارمندی از شرکت خارج شد فایلهای وی شخص ناپدید شوند. با این قابلیت میتوان اطمینان داشته باشیم که فایلهای ما را فقط کسانی که با آنها به اشتراک گذاشته شده مشاهده میکنند و اعضای شرکت هستند.

قابلیت بعدی که Vault نام دارد به طور وسیعتری در دسترس کاربران قرار دارد یعنی مدیران راحتتر میتوانند از داده های موجود خود فایل خروجی بگیرند و یا آنها را مدیریت کنند. گوگل با خریداری AppBridge به شرکت ها کمک کرده است تا به طور مستقیم از سرویس های دیگری مثل sharepoint به گوگل درایو مهاجرت کنند.

مهمترین قابلیتها برای کسب و کارها است اما جذابترین قابلیت برای کاربران عادی Drive File Stream است که با این ویژگی دیگر تمام فایلهای شما دانلود نخواهد شد و به طور هوشمند فایلهایی که به نظر مهم می باشد دانلود می شود. متاسفانه این قابلیت فعلا به صورت عمومی ارائه نشده است.

یکی دیگر از قابلیتهای جدید، Quick Access است که قبلا در نسخه های اندرویدی قرار داشت. با استفاده از ویژگی گوگل سعی می‌کند فایل‌های مورد نظر کاربر را تشخیص داده و سریعا آن‌ها را در اختیار وی قرار دهد.

اضافه شدن این امکانات در کنار یکدیگر نشان‌دهنده‌ی فعالیت جدی‌تر گوگل در توسعه‌ی ابزارهای G Suite است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده