• آموزش
  • حذف فالوورها بدون بلاک کردن

حذف فالوورها بدون بلاک کردن

امتیاز دهید

تاکنون خواسته‌اید فالوورهای اینستاگرام را بدون بلاک کردن آنها حذف کنید؟! حذف فالوورهای اینستاگرام بدون بلاک کردن آنها بر روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون با روش آسانی که توضیح خواهیم داد امکانپذیر خواهد بود.

توجه داشته باشید که این شیوه فقط برای حساب‌های خصوصی قابل استفاده خواهد بود.

اگر یکی از کاربران دائم اینستاگرام باشید به مرور زمان درخواهید یافت که نیاز به فالوورهای بهتر و کمتر و مطالب غنی‌تر دارید؛ به همین دلیل تصمیم به خصوصی کردن حساب اینستاگرام خود می‌گیرید!

با این کار عکس‌ها و ویدئوهای شخصی شما نیز از سوء استفاده‌های احتمالی در امان خواهند ماند اما دقت داشته باشید با خصوصی کردن یک حساب، مجبور خواهید شد تعدادی از فالوورهای خود را حذف کنید.

برای حذف فالوورهای اینستاگرام بدون بلاک کردن آنها نیاز دارید یاد بگیرید چگونه بدون نیاز به آسیب زدن به عواطف این دوستان آنها را از حساب شخصی خود حذف نمایید!

با این روش فالوورهای ناخواسته به هیچ وجه متوجه نخواهند شد که دیگر دسترسی به حساب شما نخواهند داشت مگر اینکه به لیست کسانی که فالو می‌کنند مراجعه نمایند!

برای حذف فالوورهای ناخواسته این مراحل را دنبال کنید

۱ . با تصور اینکه یک حساب خصوصی دارید، اپلیکیشن رسمی اینستاگرام را باز کنید.

۲ . اکنون بر روی پروفایل خود رفته و گزینه Followers را در بالا انتخاب کنید.

۳ . در اینجا لیستی از افرادی را مشاهده خواهید کرد که شما را فالو کرده‌اند. شخصی که قصد دارید بدون بلاک کردن حذف کنید را انتخاب کنید.

۴ . بعد از یافتن فالوور مورد نظر بر روی سه نقطه نزدیک آنها ضربه بزنید. سپس با تپ کردن بر روی Remove که در منوی پاپ آپ ظاهر می‌شود آن‌را حذف کنید. این کار را برای فالوورهای دیگری که قصد دارید آنها را حذف کنید نیز انجام دهید.

با این روش آسان حذف فالوورهای اینستاگرام بدون بلاک کردن آنها امکانپذیر خواهید شد. این ویژگی در آپدیت دسامبر ۲۰۱۶ به اینستاگرام اضافه شد.

حتما می‌پرسید چرا این ویژگی فقط در حساب‌های خصوصی در دسترس است؟ پاسخ کاملا مشخص است چون یک حساب عمومی را همه می‌توانند فالو و محتوای آن را دنبال کنند.

حذف کردن یک فالوور در حساب‌های شخصی معنایی ندارد و در صورت نیاز، تنها بلاک کردن جواب خواهد داد. ممکن است به هر حال فالوورها به هر دلیلی از دست شما ناراحت شوند اما به خاطر داشته باشید که این حساب شماست، پس از آن محافظت کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده