تعمیر لپ تاپ

۳/۵ - (۱ امتیاز)

در مجموعه دیجی تعمیر لپ تاپ ها توسط کادری مجرب صورت میگیرد ، در زیر به بعضی از این موارد میپردازیم.
تعمیرات لپ تاپ با مشکل No-Boot : منظور از No-Boot لپ تاپ اینست که لپ تاپ روشن می شود و ظاهرا حالت نرمال دارد اما شما هیچ تصویری را مشاهده نمی کنید. در این موارد کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل سیگنال خروجی گرافیک لپ تاپ به بررسی نتایج و تشخیص مشکل لپ تاپ پرداخته که در بیشتر موارد خرابی صفحه نمایش LCD یا LED ، خرابی اتصالات کابل فلت ، و یا چیپ گرافیک لپ تاپ مورد انتظار می باشد و پس از آن تعمیرات لپ تاپ شما را انجام خواهند داد.
تعمیرات مادربرد لپ تاپ No-Power : منظور از No-Power همان روشن نشدن محض لپ تاپ است که کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با بررسی کلیه علائم اظهار شده توسط مشتری و سپس با توجه به نوع دستگاه و شناخت عمده خرابی های لپ تاپ مورد نظر به بررسی و کارشناسی لپ تاپ پرداخته و با کنترل ولتاژ مدار مطابق شماتیک مادربرد لپ تاپ مربوطه ، کلیه مسیر ورودی برق لپ تاپ را چک کرده تا به بخش آسیب دیده برسند. این پروسه از تعمیرات لپ تاپ ممکن است زمان بیشتری را طلب کند و پس از رسیدن به بخش معیوب و آسیب دیده لپ تاپ کارشناسان با تهیه و تعمیر قطعات الکترونیکی مربوطه ، تعمیرات لپ تاپ شما را به نحو احسن انجام خواهند داد.
تعمیرات لپ تاپ بر اثر آسیب قطعات الکترونیکی مادربرد و یا سوختن آنها : قطعات الکترونیکی استفاده شده در مادربرد و سایر بخش های لپ تاپ دارای توان مشخص و تعیین شده ای هستند که عمدتا در مواردی با آسیب هاییاز سمت جریان ورودی به لپ تاپ و یا شوک های الکترواستاتیک قطعات جانبی متصل شده به لپ تاپ ، دچار خسارات و آسیب های جزئی و یا کلی می شوند. کارسناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل ظاهری و مسیریابی جریان ، قطعات آسیب دیده را جستجو و پس از تعویض و جایگذاری آنها ، تعمیرات لپ تاپ را انجام می دهند.
تعمیرات لپ تاپ با آسیب لحیم سردی و یا Cold Solder : لحیم سردی آسیبی است که بر اثر کارکردن لپ تاپ در شرایط گرمای مداوم و به دنبال آن انبساط و انقباض اتصالات لحیم بین قطعات از جمله چیپ ها آ کانکتور کابل ها و فلت ها پیش می آید. تعمیرات لپ تاپ هایی که دچار این خرابی شده اند بدینگونه است که معمولا قطعه جدا شونده از روی مادربرد لپ تاپ توسط تجهیزات تخصصی تعمیرات لپ تاپ از جمله Heater , IR , BGA Machine و یا سشوار صنعتی جدا شده و پس از احیای اتصالات مجددا در جای خود گذاشته می شود.
آب خوردگی و ریختن مایعات به درون لپ تاپ : ریختن مایعات بر روی لپ تاپ از جمله خطرناکترین آسیبب های وارده به لپ تاپ و یا سایر لوازم الکترونیکی می باشد که بسته به میزان مایعات و مقدار نفوذ در عمق قطعات الکترونیکی می تواند خرابی های زیادی را به بار آورد. تعمیرات لپ تاپ هایی که دچار این حادثه شده اند معمولا زمان زیادی را می طلبد که در ابتدای کار شستشوی مادربرد و قطعات برای از بین بردن رسوبات و مایعات بجای مانده در اتصالات جهت جلوگیری از اتصال کوتاه در دستور کار کارشناسان قرار می گیرد و پس از آن با کنترل ولتاژ قطعات آسیب دیده تشخیص و تعمیرات لپ تاپ انجام می شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده