• اخبار
  • مکالمه صوتی تلگرام در مرحله آزمایشی

مکالمه صوتی تلگرام در مرحله آزمایشی

امتیاز دهید

بعد از مدتها کار برروی قابلیت مکالمه صوتی تلگرام بالاخره به مرحله آزمایشی رسید و می توانید اولین تصاویر گرفته شده از این قابلیت را مشاهده کنید. 

تماس صوتی یکی از قابلیتهای مهم در برنامه های ارتباطی می باشد که بعد از مدتها انتظار به قابلیتهای تلگرام هم اضافه شد و احتمالا در آپدیت بعدی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی میتواند چالش بزرگی برای رقیبان تلگرام یعنی واتس اپ، وایبر و اسکایپ باشد.

این ویژگی به نسخه بتای آن اضافه شده ولی فعالسازی آن بسیار پیچیده است. به همین دلیل کمی صبر کنید تا نسخه اصلی آن در آپدیت جدیدش چند روز آینده در دسترس قرار گیرد.

در این ویژگی مکالمات شما به صورت End To End کدگذاری خواهند شد تا امنیت مکالمه‌ی صوتی به حداکثر ممکن برسد. کدگذاری End To End در حال حاضر یکی از امن‌ترین روش‌های کدگذاری است که استفاده از آن در مکالمه‌ی صوتی تلگرام مطمئنا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

بعد از آنکه مکالمه برقرار می شود ۳ آیکون جدید به صفحه اضافه خواهد شد. توسط آیکون اول می‌توانید صدای میکروفون را قطع کنید. توسط ایکون دوم می‌توانید در حین مکالمه به صفحه‌ی گفتگوی متنی برگردید. و توسط گزینه سوم نیز می‌توانید صدای شخص مقابل را به بلندگو انتقال دهید. مدیریت دیتا در تماس‌های صوتی نیز در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید میزان مصرف تماس‌های دریافتی یا خروجی خود را مشاهده و مدیریت کنید.

بخش بسیار مهم حریم شخصی نیز در تنظیمات گنجانده شده است تا بتوانید با مشخص کردن افرادی که اجازه‌ی تماس گرفتن با شما را دارند، از مزاحمت‌های احتمالی افراد ناشناس در امان بمانید. حتی در صورت تمایل می‌توانید این ویژگی را به طور کامل برای اکانت خود خاموش کنید تا هیچ کس قادر به تماس صوتی گرفتن با شما نباشد.

زمان زیادی به انتشار این بروزرسانی در قالب نسخه‌ی اصلی نمانده است و به احتمال زیاد تا چند روز آینده (شاید تا قبل از سال نو) شاهد اضافه شدن این ویژگی در نسخه‌ی بعدی تلگرام خواهیم بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده