• اخبار
  • با اپلیکیشن FaceApp لبخند بر روی لبتان بیاورید

با اپلیکیشن FaceApp لبخند بر روی لبتان بیاورید

۱/۵ - (۱ امتیاز)

ماه گذشته اپلیکیشنی با نام FaceApp برای گوشیهای IOS منتشر شد که که قابلیت گذاشتن لبخند بر روی چهره را با استفاده از شبکه های عصبی دارد. حالا این اپلیکیشن برای گوشیهای اندروید نیز منتشر شده و میتوانید از گوگلی پلی دانلود کنید.

این اپلیکیشن روسی از نظر تکنیکی شبیه به اپلیکیشن پریسما عمل میکند . پریسما با استفاده از شبکه های عصبی اجزای عکس را جدا و آن را به نقاشی هایی با طرحهای مختلف تبدیل میکرد.

FaceApp نیز با استفاده از هوش مصنوعی لبخندی زیبا به عکس شما اضافه میکند. شما را پیر،جوان و یا جذابتر میکند و حتی امکان تغییر جنسیت هم وجود دارد.

این اپلیکیشن سرگرمی جالبی است که شما و دوستانتان میتوانید از آن لذت ببرید.

این اپلیکیشن بیشتر جنبه سرگرمی دارد اما به خوبی کاربرد هوش مصنوعی را در تغییر و دستکاری عکسها نشان می دهد. FaceApp با فرستادن عکس به ابر ، براساس فیلتر انتخاب شده آنرا تغییر خواهد داد.

به گفته Goncharov مدیرعامل کمپانی توسعه دهنده فیس اپ شبکه‌های عصبی استفاده شده در این اپلیکیشن از ابتدا توسط آزمایشگاه Wireless Lab آموزش داده شده‌اند و ادعا می‌کند هیچ محصول مشابه دیگری به این خوبی قادر به تغییر محتوای عکس نیست!

پاک شدن تصاویر بعد از مدت کوتاهی از سرورهای اپلیکیشن FaceApp

مدیر کمپانی تایید می‌کند که عکس‌های آپلود شده در اپلیکیشن در سرورهای کمپانی ذخیره می‌شوند تا در صورت به کار بردن چندین فیلتر در مصرف پهنای باند صرفه‌جویی شود اما بعد از مدت کوتاهی پاک خواهند شدند.

فیس اپ برخلاف اپلیکیشن Meitu دارای سیستم اجازه خاصی برای ردیابی داده‌ها از طریق جی‌پی‌اس نیست. به زودی فیلترهای دیگر از جمله بوکه و تنظیمات نوری مختلف دیگر نیز به اپلیکیشن FaceApp اضافه خواهند شد.

نام کامل برنامه در اپ استور FaceApp: Free Neural Face Transformations می‌باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده