بررسی آبمیوه گیری های پاورجویسر

امتیاز دهید

آبمیوه گیری های پاورجویسر با کیفیت بالا و عملکرد فوق‌العاده طراحی شده‌اند و بنابراین می‌توانند قدرتی به مراتب بیشتر از مدل‌های معمولی داشته باشند.

دستگاه‌های آبمیوه گیری پاورجویسر با توجه به ویژگی‌هایی مانند نحوه استفاده راحت و طعم آبمیوه محبوبیت زیادی به دست آوردند.

در این مقاله به بررسی نقاط ضعف و قوت آبمیوه‌گیری‌های قدرتمند پاورجویسر می‌پردازیم.

نقاط ضعف و قوت آبمیوه گیری های پاورجویسر

این آبمیوه گیری ها قابلیت‌های زیادی دارند که به واسطه آن‌ها می‌توانیم از چند ایراد کوچک این وسیله چشم پوشی کنیم.

نقاط قوت:

داشتن دهانه ورودی مواد با اندازه‌ای نسبتا بزرگ

دهانه آبمیوه گیری پاورجویسر به اندازه‌ای است که می‌توانید یک سیب کامل را در آن قرار دهید. البته سعی کنید میوه‌های بزرگ‌تر از دهانه را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید و از ریختن میوه‌های هسته‌دار درون آن اجتناب کنید.

قابل شستشو بودن تمام قسمت‌های پلاستیکی

در دفترچه راهنمای این محصول، قابل شستشو بودن تمام بخش‌های پلاستیکی توسط ماشین ظرفشویی ذکر شده است. دقت کنید سایر اجزای فلزی و موتور دستگاه نباید مرطوب شود.

بزرگ بودن مخزن آب میوه

اندازه مخزن آب میوه در انواع آبمیوه گیری های پاورجویسر، متفاوت است. تعیین اندازه مخزن بستگی به مقدار مصرف شما دارد ولی یک مخزن بزرگ‌تر کار تهیه آبمیوه در یک نوبت را آسان‌تر می‌کند.

دارای تیغه استیل ضدزنگ

تیغه استیل ضدزنگ در مقابل تیغه‌های پلاستیکی از کیفیت بیشتری برخوردار است و قدرت بیشتری در له کردن میوه‌ها دارد. علاوه بر این، تیغه آبمیوه گیری پاورجویسر دارای شیار گرد است که میوه را به طور کامل له می‌کند و حتی یک قطره آب میوه در آن باقی نمی‌گذارد.

سبد آبگیری استیل

این مدل سبد بزرگی از جنس استیل ضد زنگ با نه تنها طول عمر بالا دارد، بلکه می‌توانید در هر مرتبه استفاده مقدار میوه بیشتری داخل آن قرار دهید.

کیفیت بالای آب میوه

طعم آبمیوه و مدت زمان نگهداری آن در یخچال اهمیت زیادی دارد. به جرات می‌توانیم بگوییم حفظ طعم اصیل آب میوه تهیه شده و امکان نگهداری آن تا ۲۴ ساعت در یخچال، از مزایای گرفتن آبمیوه با پاورجویسرها است.

سرعت بالا در تهیه آبمیوه

تیغه تیز و برنده این آبمیوه‌گیری و موتور پرقدرت آن، سرعت آماده‌سازی آبمیوه را بیشتر کرده است و خیلی از افراد خرید آبمیوه گیری پاورجویسر را تنها به دلیل این ویژگی ترجیح می‌دهند.

ضمانت مادام العمر موتور دستگاه

وجود ضمانت مادام العمر موتور این دستگاه به شما دو اطمینان را می‌دهد؛ در هنگام خرید دستگاه با دیدن این ضمانت مطمئن می‌شوید احتمال بروز مشکل در موتور آن بسیار کم است و حتی اگر برای دستگاه مشکلی پیش آید، تولیدکننده تعهد داده است آبمیوه‌گیری آسیب دیده را با یک مدل نو عوض کنید.

نقاط ضعف:

خاموش شدن دستگاه پس از مدتی کار کردن

شاید این مورد یک مزیت برای دستگاه های پاورجویسر باشد که از سوختن موتور جلوگیری می‌کند، ولی خاموش شدن این دستگاه در حین کار دردسرساز است. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است پیش از داغ شدن بیش از حد آبمیوه گیری آن را خاموش کنید.

شکسته شدن اتصال بین تیغه و صافی

شکننده بودن قسمت اتصال بین تیغه و صافی دستگاه نیز یک مشکل بزرگ است زیرا تعویض این قطعه هزینه زیادی دارد و بهتر است در هنگام کار با آبمیوه‌گیری در نگهداری هرچه بهتر این محصول دقت کنید.

نداشتن قابلیت مخلوط‌کن و غذاساز

این محصول بر خلاف سایر آبمیوه‌گیری ها می‌تواند آب سبزیجات و میوه‌های نرم را برای شما آماده کند، ولی هرگز نمی‌توانید از آن به عنوان غذاساز یا مخلوط‌کن استفاده کنید.

به شما توصیه می‌کنیم قبل از ریختن میوه درون انواع پاورجویسرها، از نوع میوه‌های قابل استفاده در این دستگاه که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است، اطلاع پیدا کنید.

سخن نهایی

آبمیوه گیری های پاورجویسر از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های آبمیوه‌گیری هستند و به ندرت دچار خرابی می‌شوند.

با این حال بیشترین مورد خرابی این آبمیوه‌گیری مربوط به گرم شدن بیش از حد و در نتیجه خاموش شدن خودکار آن یا شکسته شدن بند اتصال تیغه و صافی است.

از آنجایی که تعویض قطعات این دستگاه هزینه‌های زیادی به همراه دارد، بهتر است برای تعمیر آبمیوه گیری پاورجویسر از متخصصان دیجی تعمیر کمک بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده