بررسی گوشی هواوی میت ۹

امتیاز دهید

اگر از طرفداران هواوی هستید و یا میخواهید برای خرید گوشی محبوب هواوی هزینه کنید؛ بهتر است با هواوی میت ۹ بیشتر آشنا شوید.

هواوی به تدریج به یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. میت ۹ یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی محسوب می‌شود که بطور کلی قابل قبول است اما گوشی کاملی نیست!!

مزایا

عمر باتری

میت ۹ دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. یک باتری با چنین ظرفیتی قبلا فقط در تبلت‌ها دیده می‌شد. با یکبار شارژ تا یک روز خیالتان از بابت شارژ راحت خواهد شد. حتی تا سه روز استفاده نیز امکانپذیر خواهد بود.

اگر از گوشی برای تماشای ویدئو استفاده کنید تا ۹ ساعت پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

دوربین

این گوشی دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی RGB و ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم است. ترکیب این دو دوربین تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌هایی دقیق را ارائه می‌دهند.

عملکرد عالی در شرایط نور کم اگرچه آنرا به بهترین دوربین در اندرویدی‌ها تبدیل نکرده است اما قابلیت زوم ۲ برابر بدون از دست رفتن جزئیات را می‌توان یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن دانست.

سرعت

این گوشی دارای  آخرین چیپ ARM هواوی یعنی Kirin 960  است. یک پردازنده اکتاکور جدیدترین طراحی CPU از ARM.

رم ۴ گیگابایت و اسنپ دراگون ۸۲۱ میت ۹ را به یک گوشی پُرسرعت تبدیل کرده‌اند. اپلیکیشن‌ها به سرعت باز می‌شوند و مولتی تسکینگ نرم و روان است. حتی اسکنر اثر انگشت نیز سرعت بالایی دارد.

معایب

لاک اسکرین

این گوشی با اندروید ۷ عرضه شده است که بسیاری از ویژگیهای آزاردهنده رابط کاربری اندروید پاکسازی شده است که عالی است. اما همچنان لاک اسکرین آن وحشتناک است!!

تنظیمات سریع، دسترسی را کُندتر می‌کنند و نوتیفیکیشن‌ها فقط یکبار نمایش داده می‌شوند. حتی در همان ابتدا هم نوتیفیکشن‌ها به خوبی به نمایش درنمی‌آیند!

بیشتر کنترل‌های مربوط به پخش رسانه‌ای به هیچ وجه بر روی لاک اسکرین نمایش داده نمی‎شوند که گاهی واقعا برای کاربر آزار دهنده است.

سایز

ال سی دی ۵٫۹ اینچی که مطمئنا برای برخی قابل قبول است. اما برای بعضی دیگر استفاده از یک گوشی با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی دشوار خواهد بود.

حتی با وجود حاشیه‌های باریک، امکان رساندن انگشت به آن طرف صفحه نمایش بدون استفاده از دست دوم دشوار است. اساسا این مشکل بزرگی نیست اما بهتر است در مورد آن بدانید.

شارژ کردن

اگر چه عمر باتری عالی است، سیستم شارژ میت ۹ استاندارد نیست. پورت USB type-C از شارژ سریع یا USB-PD پشتیبانی نمی‌کند بلکه سیستم شارژ مخصوص هواوی است که SuperCharge نام دارد.

این سیستم سریع است اما هیچ شارژر دیگر نمی‌تواند آن را سریع شارژ کند. حتی امکان خرید شارژر اضافه نیز وجود ندارد!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده