• شرایط پذیرش دستگاه

شرایط پذیرش دستگاه

 

  1. مدت زمان تعمیر هر دستگاه ۱۰ تا ۱۵ روز کاری می باشد که براساس تشخیص کارشناس و خدمات موردنیاز دستگاه این زمان قابل تغییر می باشد.
  2. تعمیرات در مرکز تعمیرات دیجی تعمیر براساس تعرفه های موجود در وبسایت صورت می پذیرد. چنانچه هزینه ی تعمیر کالای پذیرش شده از تعرفه ی موجود در وبسایت بیشتر باشد، با هماهنگی تلفنی و در صورت تایید مشتری اقدام به تعمیر خواهد شد. لذا تعمیرات با مبالغ کمتر یا مساوی با تعرفه های مشخص شده بدون اطلاع انجام می پذیرد.
    لازم به توضیح است تشخیص ارزش و مقرون به صرفه بودن تعمیر کالای موردنظر به عهده ی شخص مشتری می باشد.
  3. در صورتی که پس از اعلام هزینه تعمیر دستگاه ( دستگاههای خاص )، مشتری به هر دلیل از تعمیر آن منصرف گردد هزینه عیب یابی و باز و بسته کردن دستگاه (۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال ) بر عهده مشتری می باشد.
  4. براساس آئین نامه کاری دیجی تعمیر، این مرکز از در اختیار گذاشتن اطلاعات فنی در رابطه با خرابی، ایراد، نوع تعمیر و قطعات تعویض شده دستگاه به مشتریان گرامی معذور می باشد.
  5. مسئولیت سلامت لوازم همراه دستگاه به عهده مشتری می باشد.
  6. مسئولیت تست تصویر، صدا، سلامت بدنه و … هنگام تحویل گرفتن دستگاه به عهده مشتریست و این مرکز در قبال مشکلات احتمالی پس از تحویل مسئولیتی نمی پذیرد.
  7. از پذیرش دستگاهی که قبلا توسط خود شخص و یا افراد دیگر باز شده باشد ، معذوریم. 
  8. بازگشت عیب دستگاه بدلیل خرابی سایر قسمت­ها شامل گارانتی نمی باشد.(تشخیص بعهده کارشناس)
  9. تعویض چیپ روی مادربرد دستگاه احتمال آسیب کلی و روشن نشدن دستگاه را به همراه خواهد داشت.
  10. تمامی مادربردها به همراه cpu پذیرش خواهند شد.
  11. دیجی تعمیر در قبال مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌ها و همچنین اطلاعات HardDisk مشتری مسئولیتی نداشته لذا قبل از تحویل دستگاه به این مرکز از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه فرمایید.
  12. به وجود آمدن خراش ، خط و خش، ترک خوردگی و … در اثر باز و بسته شدن دستگاههای پرسی و کامپکت (Compact) از قبیل پاوربانکها و هدفونها امری اجتناب ناپذیر است.
  13. چنانچه دستگاه شما شامل گارانتی شرکتی بجز دیجی تعمیر باشد، باز کردن آن توسط این مرکز باعث ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد.
  14. مسئولیت نگهداری دستگاه در مرکز تعمیرات دیجی تعمیر تا یک هفته پس از اعلام وضعیت نهایی به مشتری ( تعمیر یا عدم تعمیر )، برعهده این مرکز می باشد لذا خواهشمندیم نسبت به تحویل گرفتن دستگاه خود سریعا اقدام فرمایید. در غیر اینصورت به ازای هرروز ۳۰،۰۰۰ ریال هزینه انبارداری به هزینه اعلام شده اضافه خواهد شد.
  15. مرکز خدمات تنها موارد گزارش شده در بخش ایراد را بررسی و اقدام به تعمیر خواهد کرد.
  16. مرکز خدمات هیچ گونه مسئولیتی در مورد دستگاههایی که توسط پیک ، خاموش و بدون تست ارسال و تحویل می شود ، ندارد.
  17. تحویل دستگاه در ازای تحویل رسید پذیرش انجام می پذیرد.
  18. خروج دستگاههایی که از طریق سایت ثبت شده ­اند ، در صورت تایید نشدن هزینه تعمیر، برعهده مشتری می باشد.
  19. تعمیر لوازم خانگی فاقد گارانتی می باشد.
  20. داغی دستگاه تحویل داده نمی‌شود
جدیدترین مقالات