عیب یابی و تعمیر لپ تاپ

امتیاز دهید

لپ تاپ ها عمر نسبتا کوتاهی دارند و چند هفته پس از انتشار و توزیع در بازار منسوخ می شوند. تعمیر و ارتقا سخت افزار آن نیز مشکل می باشد. البته در زمان حال تعمیر و سرویس لپ تاپ به صرفه تر از خرید یک دستگاه نو می باشد و پیشنهاد ما به شما بهره بردن از دانش و توانایی متخصصین دیجی تعمیر در زمینه تعمیر و سرویس لپ تاپ می باشد .

نه تنها لپ تاپ بلکه دیگر لوازم الکترونیکی نیز همین شرایط تاسف آور را دارند و باعث ایجاد کوهی از زباله الکترونیکی می شود.رفع برخی از مشکلاتی که برای لپ تاپ پیش می آید ، خیلی ساده تر از تصورات شماست . در این مقاله سعی شده تا راهنمایی ساده برای رفع برخی مشکلات لپ تاپ به شما داده شود.

یکسری از عیوب لپ تاپ غیرقابل رفع می باشد. قطعات حساسی در لپ تاپ شامل مادربرد و قطعاتی که روی مادربرد قرار می گیرد( کارت گرافیک(GPU) ، پردازنده مرکزی(CPU) ) در صورت خرابی ، تعمیر آن مشکل و یا گران می باشد.

سیستم عامل

علایم :

اگر صدای لپ تاپ نرمال است، هارد دیسک به نظر درست کار می کند و صفحه نمایش روشن می شود، احتمالا مشکل از سیستم عامل می باشد.
وارد حالت Safe Mode شوید و سعی کنید مشکل را از آنجا حل کنید.شاید مشکل از معیوب بودن درایور و یا رجیستر باشد که بهتر است به جای صرف ساعت ها برای تعمیر سیستم عامل ، سیستم عامل را دوباره نصب کنید. می توانید از اطلاعات و داده ها با Linux Live CD/USB بکآپ (Backup) بگیرید.

درایو هارد دیسک

هارد دیسک محل قرارگیری سیستم عامل و جایی است که تمام داده های شما ذخیره می شود.

علایم :

  • گاهی اوقات خرابی هارد شامل علایم زیر می باشد:
  • کارایی ضعیف / سرعت کم
  • BSODs
  • خرابی داده
  • خرابی سکتور ( بد سکتوری )
  • صداهای عجیب

زمانیکه متوجه برخی از این علایم شدید ، از داده خود قبل از اینکه دیر شود، بکآپ بگیرید . از نشانه های واضحی که خرابی هارد را به همراه دارد این است که صفحه نمایش روشن می شود، چراغ نمایشگر چشمک می زند اما اتفاق دیگری نمی افتد . پیغام خطایی که ممکن است نمایش داده شود که برخی خطوط بوت از بین رفته است.
لپ تاپ کاملا از کار افتاده باشد-نه صدایی و نه چراغی- و شارژر را هم چک کرده اید ، مشکل از مادربرد و یا قطعی از مادربرد می باشد.
اگر مشکل از خرابی HDD و یا SSD باشد، می توانید با جایگزین کردن یک هارد دیگر مشکل را رفع کنید. هارد قدیمی را بردارید و هارد جدید را قرار دهید.

باتری CMOS

باتری CMOS امکان ذخیره سازی تنظیمات بایوس زمانیکه کامپیوتر را خاموش می کنید، فراهم می کند.

علایم:

در اغلب مواقع سیستم بوت می شود و همه چیز به نظر نرمال می آید، به جز برخی مشکلات کوچک :

  • ساعت و تاریخ سیستم به طور مدام ریست می شود.
  • درایورها از کار می افتند.
  • گاهی اوقات ، سیستم بوت نمی شود یا به سادگی خاموش می شود.
  • خطاهای مربوط به CMOS هنگام بوت شدن نشان داده می شود.
  • مشکلات عجیب و غریب سخت افزاری

هرکدام از این مشکلات می تواند دلایل متعددی داشته باشد، اما اگر تعداد کمی از آنها همزمان با هم باشند، مطمئن باشید که علت خرابی آن باتری CMOS است.

دسترسی به باتری CMOS نباید زیاد سخت باشد. اغلب موارد می توانید از طریق پشت لپ تاپ به آن دسترسی داشته باشید. تعویض باتری CMOS به راحتی تعویض HDD و یا رم نیست.

RAM

رم حافظه ی موقت کامپیوتر شما محسوب می شود. اطلاعاتی که هنگام راه اندازی سیستم لازم است را در خود ذخیره می کند.
علایم :

  • سیستم بوت نمی شود و بوق می زند.
  • نمایش صفحه ی BSODs در هنگام نصب ویندوز
  • نمایش BSODs در حین عملیات عادی

از برنامه های تست رم مثل Memtest86 برای چک کردن خطاها استفاده کنید. اگر خوش شانس باشید ، رم به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، پشت لپ تاپ را باز کنید و رم را دوباره جا بزنید.
اگر با این کار مشکل برطرف نشد و فقط یک رم دارید، آن را در اسلات دیگری جا بزنید و امتحان کنید. اگر دوتا رم دارید، سعی کنید تا سیستم را با یک رم بوت کنید و یا جای رم ها را عوض کنید.
اگر هیچ کدام از این روش ها کار نکرد یک ماژول رم را برای تست نهایی امتجان کنید.

صفحه نمایش

علایم : 
عیب آشکار صفحه نمایش ، روشن نشدن صفحه نمایش است. در این شرایط لپ تاپ را به یک مانیتور خارجی وصل کنید. اگر همه چیز به درستی کار کند، مشکل از صفحه نمایش می باشد و باید صفحه نمایش را تعویض کنید. تعویض صفحه نمایش کار ساده ای نیست ، اما می توان بدون لوازم و مهارت های خاص این کار را انجام داد.

اگر مشکل فراتر از تعمیر باشد و نتوان با تعویض قطعات مشکل را رفع کرد مثل خرابی مادربرد ، خرابی CPU و خرابی GPU ، بهتر است تا از قطعات سالم و بخش هایی که هنوز کاربردی است ، استفاده کرد و باقی را برای بازیافت الکترونیکی به کار برد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
101 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام. با روشن کردن لب تاپ تصویر ندارم ولی کامل بوت شده و بالا می آید. اگر در لحظه زدن کلید پاور درب دستگاه را فورا ببندم و باز کنم تصویر می آید و مشکلی نیست. مشکل از چیست؟
مدل دستگاه MSI CX41

سلام دوست عزیز
مشکل از فلت یا ال سی دی هست. باید بررسی شود.

سلام.
لپ تاپ را که روشن میکنیم. در مرحله ی بوت که قرار دارد (لپ تاپ ایسوس است و در صفحه ای که علامت ایسوس می آید و یک دایره چرخش میخورد منطورم است) یک دفعه گیر میکند. بعد رنگ صفحه هی تیره تر میشود تا زمانی که کاملا سیاه شود و بعد هیچ اتفاقی نمی افتد. مجبورم یک دفعه روی دکمه ی پاور فشار بدهم تا خاموش شود و دفعه ی بعد که روشن میکنم همه چی درست کار میکند. این اتفاق چند وقتی هست که می افتد تا اینکه امروز بعد از سیاه شدن کامل صفحه پر پر میکرد. به نظر شما مشکل از کجاست؟

سلام
احتمالا ایراد از چیپ هست. باید قطعات بررسی شوند.
در خدمتتون هستیم

سلام من چند وقتیه که لپ تاپم کلا بهم ریخته ویندوز ۱۰ ، میخوام خاموشش کنم باید کلیک راست کنم وخاموشش کنم ،همه چیزش بهم ریختست ، باید چیکار کنم که مثله اولش بشه؟

سلام
دوست عزیز منظورتون رو از بهم ریختگی متوجه نمیشویم. در اسرع وقت لپ تاپ خود را بیاورید مرکز تا بررسی های لازم صورت بگیرد . در خدمتتون هستیم.
https://digitamir.com/laptop-repair/

سلام چرا وقتی دکمه ی پاور رو میزنم که روشن بشه ، روشن میشه حتی فن روشن میشه بعد ۲ ثانیه خاموش میشه هیچ تصویری هم بالا نمیاد مشکل از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
مشکل اتصالی دارد . برای بررسی و تعمیر آن در خدمتتون هستیم.
https://digitamir.com/laptop-repair/

با سلام ، بنده یک لب تاپ ایسوز دارم و خیلی هم از آن کار نمی کشم دفعه آخری که برای شارژ شدن آن را به شارژر زدم متوجه شدم که شارژ نمی شود و اصولا چراغ قرمزی که بعد از شارژ سفید می شود اصلا روشن نمی شود . در مرحله اول از سلامت شارژر مطئن شدم ولی متاسفانه در مورد بقیه مشکل اطلاعاتی ندارم . الان که باطری لب تاپ کاملا خالی شده شارژر رو که وصل می کنم هیچ اتفاقی نیفتاده و چراغ لب تاپ روشن نمی شود . ممنون می شم که راهنمایی بفرمایید . بنده در استان مرکزی شهر خمین هستم

سلام
دوست عزیز ممکن است باطری مشکل داشته باشد. باطری لپ تاپ را جدا کرده و شارژر را به لپ تاپ وصل کنید . چک کنید روشن می شود یا خیر. بدون بازدید دستگاه نمیتونیم اظهارنظر قطعی کنیم. در صورت تمایل به آدرس ما ارسال کنید. https://digitamir.com/contact-us/
پشتیبانی مرکز تعمیرات دیجی تعمیر

سلام،من دو ماه پیش بازی سنگینی رو لپ تابم نصب کردم،بدون لگ اجرا میشد،ولی دیروز وقتی رفتم توش با لگ خیلی خیلی بالا مواجه شدم،تنظیمات گرافیکی بازی هم تغیر نکرده بود،مشکل از چی میتونه باشه

سلام
مشکل از کارت گرافیک هست که باید بررسی شود.
پشتیبان مرکز تعمیرات دیجی تعمیر

سلام وقتتون بخیر یک مدت هر ۲ ۳ ساعت یک صدای تق از تو لبتاب میاد هم هارد عوض کردم (hdd و ssd) و همینطور گرافیک و رم را هم چک کردم و مشکلی در ظاهر نیست و سیستم هیچ کندی یا مشکلی هم ندارد ولی اسن صدای تق به شدت برام سوال برانگیزه لبتاب cd-rom هم ندارد مدل لبتاب acer aspire 7 خودم به گرافیک شک کردم ولی مثل اینکه مشکلی نداره و هنگی چیزی یا پرش تصویر ایجاد نشده ممنون میمش راهنمایی کنید

سلام وخسته نباشید.من لبتابم رو روشن میکنم بعدر از چند ثانیه خاموش میشه فنشم کار نمیکه آیا مشکل فنش هست یا یه مشکل دیگه داره

سلام
احتمال زیاد مشکل از فن هست. بهتره خیلی خاموش روشن هم نکنید

سلام
من وقتی لپ تاب رو روشن میکنم تا صفحه بالا بیاد مانیتور پرش نور داره و هیچی نشون نمیده حداقل نیم ساعت طول میکشه تا ویندوز بالا بیاد
ممنون‌میشم اگه راهنماییم کنید

سلام
اگر ویندوز بالا نمیاد یا ویندوز خرابه یا رم.
اگر ویندوز بالا میاد صفحه پرش داره یا فلت صفحه خراب است یا خود صفحه

ویندوز با خیلی تاخیر بالا میاد مثلا حدود نیم ساعت یا بعضی وقتا زودتر
بعد بازشدن هیچ مشکلی نداره
و تا بالا اومدن ویندوز فقط پرپر میزنه صفحه

پس حتما باید بررسی شود
شاید فلت یا خود صفحه مشکل داشته باشد.

خسته نباشید.لپتاپ من ۸ماه غیر فعال بوده الان که روشنش میکنم خیلی زود شارژش خالی میکنه از باطریشه یا جای دیگشه ممنونم از پاسختون

سلام
ایراد از باطری هست

سلام. ببخشید یه سوال داشتم
لپتاپم مارک ایسر هس aspire vx15 امروز پایه ی کولپد شکست و لپتاپ ضربه خورد و روی کل صفحه نقطه های ریز سریع جابه جا میشن (خاموش و روشن میشن) گاهی وقتا هم صفحه کلا سیاه میشه و چیزی نشون نمیده میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کجا باشه ممنون میشم جواب بدین. اگه ممکنه برام ایمیل کنید. ممنون.

سلام
ایراد از چیپ گرافیک و یا فلت تصویر هست . باید بررسی شود.

پشتیبان دیجی تعمیر

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تعمیر لپ تاپ مراجعه کنید.
https://digitamir.com/laptop-repair/

سلام فلات تصویر هستش

سلام ، لپ تاپ من ایسوس سری آر هستش ، سر کلاس آنلاین بودم آخر های کلاس که بود لپ دادم شارژش آخرش بود منم زدم به شارژ و لپ تاپ رو خاموش کردم ( با یه ضربه فرستادم حالت اسلیپ) بعدش یه ساعتی هست که لپ تاپم روشن نمیشه هر چقدر دکمه روشن رو میزنم نه صدایی از سخت افزار میاد نه تصویر بالا میاد ، ولی کنار لپ تاپ چراغی که نشون میده لپ تاپ روشنه چشمک میزنه و چراغ باتری(شارژ) نارنجی رنگ هستش ، ممنون میشم کمک کنید

سلام، من وقتی لپتاب را روشن می کنم در هر حالی که باشم، از نصب ویندوز تا کار با منو بوت و کار کردن با خود سیستم عامل در هر حالت لپتاب بیشتر از ۵ دقیقه روشن نمی ماند.هر بار هم با یک نوع از صفحات ابی(صفحه مرگ) رو به روی می شوم و هر بار ارور جدیدی را نمایش می دهد.
می تواند راهنمایی کنید؟

سلام وقت بخیر
لب تاپ من asus k53e core i5 هست. داشتم باهاش کار می کردم که یک دفعه Shot down شد ووقتی روشن کردم(یه قسمت میومد که درایو c مشکل داره باید برسی کنیم این حدود یک ماهی میشه که میاد من هر دفعه از روش رد میشد ولی یه بار صبر کردم دیدم کار نمیکنه از روش رد میشدم ) تا اینکه این اتفاق افتاد ووقتی باید یوزرنیم پسورد میومد نیومد و نوشت please wait من حدود نیم ساعت صبر کردم ولی نیومد
ممنون میشم کمک کنید

سلام
دوست عزیز هارد و متعاقبا ویندوز خراب است.
https://digitamir.com/laptop-repair/

با سلام
لب تاپ من بدون باتری و با برق مستقیم روشن نمیشه اگر هم روشن بشود قبل از بالا امدن خاموش میشه. ولی با باتری که به برق وصل باشه کار میکنه و بدون وصل شدن به برق هم کار میکنه .
اشکال هم از کابل نیست

لپ تاب روشن میشود ولی بوت نمیشه و صفحه کلید کار نمی کند

سلام
باید بررسی شود .

سلام وقت بخیر
بنده لپ تاپ لنوو دارم مدتی است که صفحه لمسی که به جای موس عمل می کنه جواب نمیده و فقط با موس کار می کنه می خواستم بدونم این ایراد می تواند نرم افزاری هم باشه یا سخت افزاری هست.
ممنون

لپتاپ ام شرکت دل است مشکلش روشنش میکنم ۹ تا بوق میزنه و چیزی تو صفحه نمایش نشون نمیده و ریست میشه

سلام لپتاپ سونی دارم وقتی میخواد بوت شه خطای windows memory diagonstic میزنه بعد باید دکمه web بزنم تا ویندوز بیاد بالا و صحفه کلید کار نمیکنه وقتی دکمه web میزنم ص کلید دوباره کار میکنه. تا دسکتاب میاد بالا فن دور تند کار می کنه و خود بخود اینترنت اکسپلورر باز میشه یا فایر فاکس ممنون میشه جوار بدین

سلام.لپ تاپ hp است. کند عمل میکند و فن صدای زیادی می دهد.مشکلشو میدونید؟

سلام
من نمیتونم لب تابم رو خاموش کنم هر موقع شات دون رو میزنم میگه که اول باید اتصال به برنامه virtualBox Interface قطع کنید

سلام وقتتون بخیر
لپ تاپ و که روشن میکنم علامت اینرنت وای فایش یه ضربدر قرمز خورده هر کاری میکنن وصل نمیشه،قبلا یه ستاره ی نارنجی داشت که وقتی نت و روشن میکردیم اون ستاره میرفت ووبه نت وصل میشدممکنه راهنماییم کنین

سلام من لب تاب روشن میکنم صفحه ای میاد بالا که میره به تنظیمات بعد علامت کلید روش هست حاا نمیدنم چیکار کنم ی پسوردی میخواد

با سلام
چرا زمانی که لپ تاپ را روشن کرده مانیتور سیاه می شود وسیستم بالا نمی آید و کابل آداپتور لپ تاپ لنوو را به لپ تاپ وصل کرده یا جدا کرده صدا یک بوق بلند شنیده می شود ؟

سلام روزتون بخیر خسته نباشین
ببخشید لپ تاپ من در بعضی اوقات مانیوتورش وایمیسته و هیچ کلیدی و موسی هم کار نمیکنه و در اون زمان صدای لپ تاپ هم قطع میشه. مشکل از کجاست؟

سلام مک هارد لبتابم مشکل پیدا کرده بود بردم ssdکردم حالا وقتی روشن میکنم و وارد درایو ها مشم تا مثلا ی فیلم رو باز کنم سیستم کلا هن. میکنه موس ارکت میکنه ولی رو هرچی کلیک میکنم نمیاره

سلام
لپ تاپ من ایسوز هست و مدتیه حین وصل به نت دسترسی خارج میشه نشانگر هنگ میکنه و صدای سوت عجیبی میده بعد مجدد بر میگرده یا بعضی از آیکون ها نا پذیر میشه و بر میگرده الان هم به طور کلی وقتی روشن میکنم نمیشه استفاده کرد و خیلی دیر بالا میاد

لپ تاپ ایسر دارم با ویندوز ۱۰ . چندوقتیه که وقتی لپ تاپ کامل شارژ میشه شارژر قطع میشه تا وقتی که ذوباره شارژ باتری به ۹۹ برسه و دوباره شارژر وصل میشه. آپدیت های ویندوزم و uninistall کردم و تا چند وقتی خوب بود ولی باز اینجوری شده. لطفا راهنماییم کنید

سلام…
من لپ تاپم رو روشن گردم…صبح و باهاش کار کردم…بعد از قسمت استار قفلش کردم و بعد هم صفحه اوتوماتیک خاموش شد و همون طوری موند…
الان اومدم که آن لوک کنم و ادامه کار رو انجام بدم صفحه سفیده و هیجی بالا نمیاد…
سیستم کار میکنه ولی چیزی نمایش نمیده…

مشکلش چیه؟؟؟؟؟؟؟

سلام
طبق مشکلی که فرمودید باید هم فلت و هم نمایشگر بررسی شوند تا مشخص شود ایراد دقیق از چه قسمتی است.
در خدمتتون هستیم

سلام
من یه لپ تاپ استوک خریدم بعد از چند روز صفحه اش نمیومد بالا پرسیدیم گفتن سوخته عوض کردیم بازم یک هفته بعدش تو یسری از مواقع نمیاد بالا (مثلا اگه بخوام ببرمش بیرون از خونه) و بعد ۱ روز صفحه میاد بالا یا تا خاموش میکنی چند دقیقه بعد بخوای دوباره روشنش کنی نمیاد بالا، مشکلش چیه یکی کمک کنه لطفا

سلام
مطمعن هستید که ال سی دی عوض شده است؟ اگر بله پس باید بررسی شود اگر خیر حدس میزنیم ال سی دی فقط تعمیر شده و تعویض نشده و مجدد دچار مشکل شده است

سلام لپ تاپم بعد از چند دقیقه از روشن بودن صفحش سیاه میشه و چنتا خط چین باریک قرمز کنارش حرکت میکنن فقط و یهو درست میشه و بعد یهو خراب میشه.
زمانی که تصویر سیاه میشه نرم افزار بصور کامل کار میکنه ممنون گیشم راهنماییم کنید که آیا lcd داره میسوزه یا چه مشکلی داره

سلام
لپ تاپ رو به مانیتور وصل کنید ببینید درست است یا خیر . اگر درست نبود باید چیپ چک شود.

سلام
لپ تاپ مدل لنوو ویندوز ۱۰ هست روی صفحه لمس ضربه خورده و انگار یه چیزی توی لپ تاپ گیر داره سمت راست صفحه لمس صدا میده و بوت نمیشه . مشکل چیه ؟

سلام
باید بررسی شود حتما

سلام وقت بخیر
موقعی ک لب تاب روشن میکنم ب محظی ک بخاد بیاد بالا باز رستارت میشه و از اول میاد

سلام وقت بخیر
ابتدا ویندوز و درایور چک شود. اگر با نصب ویندور و درایور جدید مشکل حل نشد ، سرویس کامل انجام شود و در آخر ریبال کردن چیپ.
برای ما بیاورید بررسی می شود
https://digitamir.com/contact-us/

سلام لپ تاپ من دل هستش والبته قدیمی ، چندوقته روصفحش یه خط آبی افتاده دیشب یه دفه صفحش پرید ، هرچی روشنش میکنم صفحش بالا نمیاد ولی چراغاش روشن میشه فقط یه بار صفحش روشن ولی به ویندوز نرسید و سریع خاموش شد

سلام وقت بخیر
باید بررسی شود ، مشکل از چیپ میتونه باشه

سلا من یه لپتاب ایسوس دارم ، که جدیدا اینجوریه ویندوز بالا میاد ولی بعد از یه مدت کار کردن سیستم به شکل خیلی بدی فریز میکنه برای اطمینان از نداشتن مشکلات نرم افزاری ویندوز عوض کردم و هارد رو کلا فرمت کردم ، ولی بازم هم مشکل داشتم که به نظر سخت افزاری (با توجه به سرعت انتقال فایل و خوندن فایلا حدس میزنم مشکل از هارد نباشه) ، در ضمن توی بوت شدن سیستم هیچ مشکلی نداره، گاهی تا ویندوز بالا میاد فریز میکنه .
به نظرتون مشکل از سی پی یو میتونه باشه ؟ یا قطعات دیگ؟

سلام وقت بخیر
میتونه از cpu یا رم مادربرد باشد . حتی آداپتور هم جریان کافی ندهد تاثیر دارد. باید بررسی شود حتما

سلام
لپ تاپ من وقتی روشن میشه یه اخطار میدهCheck System Power Error: Please plug in AC Adapter. بعد که اداپتور وصل کردم WARNING BIOS upgrade is processing. Don’t turn off your computer. این اومد . مشکلش چی بوده ممنون میشم اطلاع بدید

سلام وقتتون بخیر
پیغام این هست که میخواد آپدیت شود و برای اینکه حین آپدیت خاموش نشود درخواست اتصال آداپتور کرده است.
اگر مشکلی ندارد در حال حاضر چیز خاصی نیست اما اگر مدام با این پیغام مواجه میشوید بیارید بررسی کنیم.

سلام من لب تاب ام خود به خود یکدفعه خاموش شد و نوشته داره بروزرسانی میشه روشن شد دیگه تاچ و کیبورد کار نمیکنه فقط صفحه هست چیکار کنم؟؟؟؟؟!!!!

سلام باید بیارید بررسی شود
احتمالا ویندوز اورجینال نبوده و اپدیت شده و یک سری مشکلات به وجود آورده .
بیارید در خدمتتون هستیم

سلام من لپ تاپم بازی رو موقع انتخاب مراحل و اینارو راحت میاره وقتی وارد بازی میشم برای بازی کردن صدای بازی رو دارم و متوجه میشم که بازی داره عمل میکنه ولی تصویر یا ثابت یا میپره کلا صفحه سیاه میشه برای همه ی بازی ها این اتفاق میوفته لطفا راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر
حتما باید تست و بررسی شود . در خدمتتون هستیم

سلام
من داشتم با لپ تاپ کار میکردم که یه دفعه کیبوردش ننوشت خواستم ریستارتش کردم بعد صفحه آبی شد و ارور اومد شمارش تا ۱۰۰ و اینکه دستگاه باید ریستارت بشه دوبار همچین اروری اومد و بعد دستگاه خاموش شد هرچی خواستم روشنش کنم نشد شارژ هم داشت میشه بگید مشکلش چیه؟

سلام وقتتون بخیر
باید بیارید بررسی و عیب یابی کنیم.

لپ تابی دارم . که لکه سیاهی بر روی آن قرار دارد . و روز به روز بزرگ تر می شود .مشکل کجاست

سلام وقتتون بخیر
ال سی دی دچار مشکل شده است که در صورت موجود بودن باید تعویض شود.

سلام خسته نباشید من لپتابم lenovo legion 5
به شارژ که میزنم چراغ شارژش روشن میشه ولی تو خود دستگاه شارژ نمیشه ویا علامت شارژ شدن میاد ولی بازم شارژ کم میکنه نه زیاد میخواستم ببینم مشکل از چیه شارژر یا باطری و اینکه باطریش در نمیاد.

سلام وقتتون بخیر
باید بررسی شود حتما. شاید مدار شارژ مشکل دارد . جهت بررسی و تعمیر در خدمتتون هستیم.

سلام اخیرا یه لپتاپ استوک مارک دل خریده ام وقتی برای روشن نمودن دستگاه، دکمه پاور رو فشار میدم بیشتر از ۲۰ ثانیه طول میکشه تا لوگوی دل (ِDELL) روی صفحه نمایش ظاهر بشه و بعد از اون دستگاه شروع میکنه به لود ویندوز. در زمان روشن بودن دستگاه مشکل خاصی نداره اما در هر استارت یا ری استارت این تأخیر ۲۰ ثانیه ای وجود داره و در مدت این ۲۰ ثانیه صفحه مانیتور کاملا سیاهه و چیزی نشون نمیده. لطفا بفرمایین که آیا این مسئله میتونه دلیلی بر عدم سلامت لپتاپ باشه؟

سلام وقتتون بخیر
دستگاه باید بررسی شود . در خدمتتون هستیم.

سلام خسته نباشید لپتاپ من Asus k541u هست.
بعضی وقت ها بلواسکرین میده بعضی وقت ها کلا صفحه فریز میشه هیچ کاری نمیتونم بکنم مجبور میشم دکمه پاور رو نگه دارم، به وایفای وصل نمیشه(اصلا جایی نیست که برم توش و وصل شه قبلا ی ایکن بود ولی خیلی وقته دیگه رفته) به بلوتوث وصل میشه ولی اونم بعضی وقت ها از کار میوفته، از لحاظ نرم افزاری و ویروس و اینا دو بار تا الان بردم درستش کنن و مشکلی نداشت بنظرتون مشکل از چیه؟

سلام
دستگاه باید باز شود و قطعات را تست کنیم .
ارسال کنید در خدمتتون هستیم
https://digitamir.com/contact-us/

سلام وقت بخیر من یک لبتاب ایسر دارم تا وقتی که لبتاب کامل شارژ نشود دکمه شارژ آبی نشود روشن نمیشود به محض آبی شدن چراغ میزنم روشن میشه یه جا نشون دادم گفت از باطری نیست مشکل از چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدین ؟!!!

سلام
از باطری نیست . دستگاه باید بررسی شود .
ارسال کنید در خدمتتون هستیم
https://digitamir.com/contact-us/

سلام
ببخشید من لپ تاپ توشیبا مدل a210 دارم که هر سری ک روشن میکنم تا لود بایوس میره و حتی تا صفحه ویندوز هم میره
ولی بعد یک صدای تق میاد و لپ تاپ خاموش میشه
و وقتی دوباره روشن میکنم باز هم همینه
بعد از چندین بار روشن کردن ارور ریکاوری میاد و بعد ویندوز لود میشه
گاهی اوقات هم نوشته های بایوس نمیاد
اون وقت ویندوز بالا میاد اما نشانگر کار کردن هارد از کار میوفته
و دیگه هیچ صدایی از هارد نمیاد
ویندوز هم قفل میکنه
اگه میشه لطفا کمک کنید

سلام
دستگاه باید بررسی شود
ارسال کنید در خدمتتون هستیم
https://digitamir.com/contact-us/

با سلام
لپ تاپی دارم که بعد از ضربه مشکلی نداشت و هم چنان روشن بود روز بعد بوت نمیشد اما با فشردن دوباره دکمه پاور بوت شد و الان تقریبا چهار ماه گذشته و مشکلی نداره ایا امکانش هست اسیب دیده باشه؟
گارانتی هنوز اعتبار داره.

سلام وقت بخیر
حتما برای بررسی به مرکز گارانتی مراجعه کنید.

سلام وقت بخیر
لپتاپم‌اچ پی هست روشن کردم
HP PC Hardware Diagnostics UEFI Version 1.6.0.0 BIOS For more information , please visit
با این صفحه روبرو شدم چند ساعت قبلش هم روشن کردم مشکلی نداشت اولین باره اینطور شده میشه لطفا راهنمایی کنین باید چیکار کنم

سلام
لپتاپ من موقع خاموش شدن زمان زیادی در حالت windows ready.dont turn off your computer حتی بیشتر نیم ساعت و مجبور شدم از دکمه پاور خاموش کنم
موقع روشن کردن هم حدودا ۶ ۷ دقیقه در این حالت هست و بعدش ویندوز بالا میاد ک اوکیه
مشکلش از چیه؟

سلام وقت بخیر
باید بررسی شود . ارسال کنید در خدمتتون هستیم

سلام لپ تاپ منم همین مشکل داره لطفا بگید چکارش کنم

سلام
دوست عزیز شاید ایراد از ویندوز است که باید مجدد نصب شود در غیر اینصورت باید بررسی شود تا مشخص شود ایراد از کدام قسمت لپ تاپ است.

من یه لپ تاپ خریدم مشکلش اینه که وقتی دکمه power رو میزنم خیلی طول میکشه یهو صفحه سیاه میشه وبد میا داخل بعد که داخلش هستم خیلی لگه وو بعد از ۲۰دقیقه کمه کم به حالت اولش برمیگرده میخواستم بگم این مشکلش چیه

سلام وقت بخیر
باید بررسی شود . موارد زیادی میتونه دلیل این مشکل باشد .
ارسال کنید در خدمتتون هستیم

سلام
من دوهفته پیش لپ تاپ دست دوم گرفتم و الان ک دیدم پشتش یکی از پیچ هاش نیست قبلا باز شده؟مشکل ایجاد میکنه؟

سلام . لپتاب رو روشن میکنم، تصویر اول مارک لپتاب و سپس صفحه سیاه میشود( و فقط به بخش بایوس دسترسی دارم ، بعد از ری استارت مجدد و زدن دکمه بایوس)
دوستان راهنمایی می کنید 🙏🙏🙏🙏

سلام
باید توسط تکنسین بررسی شود . |
https://digitamir.com/contact-us/

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده