فایرفاکس اپلیکیشن iOS

امتیاز دهید

آیا کاربران ios که به نرم افزارهایی مانند Chrome و Safari علاقه دارند، از ورژن جدید فایرفاکس استقبال خواهند کرد؟
فایرفاکس یک اپلیکیشن ios محسوب می شود. فایرفاکس که در فروشگاه های اپلیکشن اپل موجود است، آخرین browser در دسترس برای کاربران iPhone ,iPadو iPod محسوب می شود.
از مدت ها قبل نرم افزارهایی مانند Safari برای گوشی های اپل یک مرورگر پیش فرض محسوب می شود و همچنین گوگل کروم و مانند آنها در اختیار کاربران اپل قرار گرفته است. با وجود اینکه Opera مانند سایر نرم افزار ها رایج نیست اما برای اپل یک مرورگر خوب محسوب می شود.

پس از حضور Chrome و Safari در بازار، فایرفاکس برای ادامه ی حضور خود در بازارهای کامپیوتر تلاش بسیاری کرد. بازار موبایل برای سازندگان مرورگر ،از آنجایی که کاربرانی که برای اتصال به اینترنت و استفاده از آن ، از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند، مرتب در حال افزایش است، و نسبت به بازارهای دیگر مقدم است .
سازندگان فایرفاکس با افزایش ویژگی های خود تلاش دارند تا کاربران را فریب دهند.
یکی ار ویژگی هایی که به فایرفاکس اضافه شده است این است که کلیه صفحاتی که توسط کاربران باز شده است در حافظه آن ذخیره شده و در صورت نیاز می توان دوباره آن را باز کرد و استفاده کرد. می توانید هر چند تا صفحه که بخواهید به طور همزمان باز کنید بدون اینکه یکی از آنها را از دست بدهید. هر صفحه ای که توسط کاربران باز شود شماره می گیرد بنابراین به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.
می توانید صفحه ی پیش فرض خود را گوگل ، یاهو، بینگ، آمازون ، توییتر، ویکیپدیا و DuckDuckGo قرار بدهید.
فایرفاکس در مورد امنیت چه کرده است؟ شما می توانید یک صفحه را در مرورگر شخصی بازکنید به طوری که دیگران نتوانند آن را مشاهده کنند. همچنین می توانید حافظه مرورگر ، پسوورد و سایر اطلاعات شخصی خود را پاک کنید.
شما می توانید برای مرورگر فایرفاکس روی گوشی اپل خود، از هر سیستمی که فایرفاکس را روی آن نصب کرده اید پسوورد بگزارید.
سرانجام ، شما می توانید تمام صفحات وب که روی فایرفاکس خود باز کرده اید را به صورت offline نگه دارید و بعدا بخوانید.
فایرفاکس در ابتدا در مقابل پیوستن به سیستم های ios مقاومت می کرد. زیرا فایرفاکس بر این باور بود که مرورگر های گوشی های اپل ، به مرورگر های شخص ثالث نزدیکتر هستند. فایرفاکس نظر خود را اواخر سال قبل زمانی که سیستم ios 8 برای گوشی های اپل ساخته شد تغییر داد . این سیستم نسبت به سیستم های قبلی با مرورگر های دیگر قابل تطبیق تر بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده