• اخبار
  • قابلیت جدید اینستاگرام؛چند ویدئو و تصویر در یک گالری

قابلیت جدید اینستاگرام؛چند ویدئو و تصویر در یک گالری

امتیاز دهید

چندی پیش خبر ناکامی تست قابلیت چند تصویر و فیلم در گالری اینستاگرام باعث دلسردی اینستابازها شده بود. شب گذشته علی رغم خبر ناکامی، این قابلیت در دسترس قرار گرقت.

کسانی که مشکل گذاشتن چند عکس در یک ردیف برای پست اینستاگرام داشتند، اینستا این مشکل را هم حل کرد. ویژگی گالری اینستاگرام قابلیت پیوست کردن ده عکس یا ویدئو با ارسال همزمان را فراهم کرده است.

برای استفاده از این ویژگی به هنگام ساخت یک پست گزینه select multiple را انتخاب کرده و ۱۰ عکس یا فیلم را از گالری خود انتخاب کنید.

سپس اینستاگرام جدول زمانی شما را به همراه نشانگر نقطه‌ای کوچک در پایین عکس منتشر خواهد کرد که به کاربران نشان می‌دهد در صورت تمایل برای دیدن عکس‌های بیشتر کافی است دست خود را به سمت چپ بکشند.

بعد از انتخاب عکس‌ها یا ویدئوهای خود و استفاده از فیلترهای مورد نظر برای آنها که می‌توان برای هر یک به صورت جداگانه یا یه صورت یکجا استفاده کرد؛ بر روی tag people ضربه بزنید.

برای هر عکس یا ویدئو امکان تگ گردن فرد یا موقعیت وجود خواهد داشت؛ بنابراین برای هر ده عکس، تگ‌های شما چند برابر خواهد شد و بازخوردهای فالوورها در زیر این گالری اینستاگرام به نمایش درخواهد آمد.

امکان اضافه کردن بومرنگ نیز به گالری‌های اینستاگرام وجود دارد و کاربران می‌توانند چند بومرنگ را با هم پُست کنند.

با استفاده از ویژگی گالری، اینستاگرام به معنای واقعی به یک پلتفرم برای به نمایش گذاشتن سبک زندگی تبدیل شد؛ چون زندگی مردم فقط در یک لحظه خلاصه نشده؛ بلکه هر زندگی شامل سکانس‌های بی پایانی از رویدادها و تجارب است که چه در زندگی واقعی و چه در دنیای آنلاین با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده