مشخصات کامل Galaxy Tab S3

امتیاز دهید

امروز قبل از رونمایی اصلی Galaxy Tab S3 ، مشخصات کامل آن در رسانه ها فاش شد و ساعاتی دیگر در نمایشگاه MVC2017 غرفه سامسونگ از آن رونمایی خواهد شد.

نکته اصلی در تب S3 داشتن صفحه نمایش سوپر AMOLED و ۹٫۷ اینچی است که برابر با اندازه مدل قبلی یعنی تب S2 می باشد. البته تب S3 کمی قطورتر و وزنش بیشتر است.

مهمترین تفاوت این تبلت کارایی آن می باشد. این تبلت همراه با یک قلم S-pen و پشتیبانی کامل از دستخط عرضه می شود ،و دارای کیبوردی مغناطیسی است تا بتوانید آن را جایگزین لپ تاپ هایتان کنید.

همچنین به جز مواردی که گفتیم، چهار خصوصیت فنی آن را به محصول متمایزی تبدیل کرده اند:

  • بهره مندی از هشت اسپیکر مجزا
  • پشتیبانی از API وولکان برای گیمینگ
  • عرضه همراه با S Pen
  • یک سی پی یوی چهار هسته ای جدید

نمایشگر سوپر AMOLED تب S3 دارای نسبت تصویر ۴:۳ بوده و از رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ بهره می برد. پشتیبانی از محتوای HDR جزو ویژگی های این نمایشگر ذکر شده که به معنی نمایش رنگ های زنده تر و روشن تر است. سیستم عامل این تبلت هم اندروید ۷ نوقاست که البته سامسونگ رابط کاربری آن را به Grace UI ساخته خود مزین کرده.

اما از نظر سخت افزاری پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (همراه با پشتیبانی از microSD) ویژگی هایی هستند که در تصویر فاش شده ذکر شده اند. اسپیکرهای هشت گانه S3 هم بسیار قدرتمند بوده و توسط کمپانی اتریشی AKG ساخته شده اند تا بتوانند تجربه فوق العاده ای از تماشای ویدیو و گیمینگ را برایتان به ارمغان آورند.

باتری تبلت جدید سامسونگ هم کمی بزرگ تر از تب S2 است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی به عمل می آورد. در مجموع و با این مشخصات، تب S3 یقینا یکی از قدرتمندترین تبلت های سامسونگ تا به امروز بوده است. برای دریافت جزئیات بیشتر از این تبلت، منتظر رونمایی رسمی آن در رویداد خبری امشب سامسونگ باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده