معرفی برندها – بخش سوم

۵/۵ - (۱ امتیاز)
  • هارمن کاردن – HARMAN KARDON

شرکت هارمن کاردن در سال ۱۹۵۳ توسط سیدنی هارمن و برنارد کاردن به عنوان زیر مجموعه ای از صنایع بین المللی هاردن تاسیس گردید. این شرکت جزء یکی از مطرح ترین شرکت های تولید لوازم صوتی تصویری برای خانه و ماشین است. از جمله محصولات آن میشود به اسپیکر، ساندبار، هندزفری و هدفون، بلندگو و سیستم صوتی لپ تاپ اشاره کرد.

  • بوز یا بوس – BOSE

شرکت بوز در سال ۱۹۶۴ توسط عمار بوز به عنوان یک شرکت لوازم الکترونیکی خانگی در ماساچوست ایالت متحده آمریکا تاسیس گردید. این شرکت هم اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است و از سیستم صوتی آن درخودروهایی مانند بیوک، پورشه، نیسان و در مکان های مانند دربار صاحب و مسجد الحرام اشاره کرد. محصولات این شرکت تولیدی عبارتند از : بلندگو، اسپیکر، سیستم صوتی خودرو، استریو، هندزفری و هدفون و آمپلی فایر است .

  • پارس خزر – PARS KHAZAR

پارس خزر در سال ۱۳۴۷ با همکاری شرکت توشیبا ژاپن کار خود را با نام تجاری پارس توشیبا در استان گیلان آغاز کرد و در سال ۱۳۶۱ نام خود را به پارس خزر تغییر داد. این شرکت جزء بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در کشورمان ایران به شمار می آید.از جمله محصولات این شرکت میتوان به جاروبرقی های زیبا، مقاوم، ارزان قیمت و قوی، سشوار های با کیفیت، بخار شوی های با کیفیت، دستگاه تصویه آب خوب، ماشین لباس شویی بی صدا، اتو بخار های خوش دست، پنکه های قوی، بخاری های با کیفیت و چرخ گوشت های بی صدا و کم جا اشاره کرد.

  • بوش-BOSCH

شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش به عنوان یک شرکت که در پایه فناوری است در اشتوتگارت آلمان شروع به کار کرد. این شرکت بزرگترین تامین کننده ابزار آلات و گجت های خودکار در جهان است و شهرت بسیاری در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد. از جمله محصولات این شرکت میشود به جارو برقی،ماشین ظرف شویی،دریل،پلوپز،شمع و بوق خودرو،غذا ساز،چرخ گوشت،ترازو دیجیتال و… اشاره کرد.

  • ریمکس – REMAX

شرکت ریمکس در سال ۲۰۱۰ به عنوان شرکتی برای تولید لوازم جانبی محصولات دیجیتال تاسیس شد.در عصر جدید جوانان و نوجوانان علاقه زیادی به این برند مطرح و خوب بروز داده اند و جایگاه آن را در بازار جهانی بسیار بالا برده اند.از جمله تولیدات این شرکت تولیدی میتوان به پاور بانک،هندزفری و هدست و هدفون،اسپیکر،کارت حافظه،پایه نگه دارنده موبایل،انواع کابل شارژر و… اشاره کرد.

  • بوسمن – BOSSMANN

شرکت بوسمن در سال ۱۹۷۲ به عنوان یک شرکت تولید گجت های صوتی و تصمیری و تکنولوژی های دیجیتال در کشور آلمان تاسیس گردید.هم اکنون ایم برند در حال تراش برای تولید گجت های مختلف با بالا ترین کیفیت است ولی در کنارش میخواهد گجت ها قیمتی مناسب داشته تا همه بتوانند استفاده کنند.از جمله این گجت ها می شود به اندروید باکس،پخش کننده چند رسانه ای خانگی و هدفون های بی سیم اشاره کرد.

  • بیتس – beats

شرکت بیتس الکترونیکس در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک شرکت تولید هدفون و بلندگو توسط رپر معروف دکتر دره تاسیس گردید. در سال ۲۰۱۲ ، ۲۵ درصد از سهام این شرکت به شرکت تایوانی اچ تی سی داده شد تا از هدفون های آن به عنوان لوازم جانبی استفاده کند.از جمله محصولات بیتس میتوان به اسپیکر،هدفون و هندزفیری،ساندبار و… اشاره نمود.

  • اچ تی سی – HTC

شرکت اچ تی سی در سال ۱۹۹۷ به عنوان یک شرکت تولید کامپیوتر های همراه (نوت بوک) به دست چروانگ و پیترجو در کشور تایوان تاسیس شدو در سال ۱۹۹۸ اولین دستگاه لمسی کوچک را طراحی کرد و در سال ۲۰۰۲ به بازار ارائه داد. از محصولاتی که تاکنون این شرکت وارد عرصه جهانی نموده میشود به تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر های همراه اشاره نمود.

  • بلومبرگ – BLOMBERG

شرکت بلومبرگ در سال ۱۸۸۳ به عنوان یک شرکت جوش کاری توسط برنارد بلومبرگ تاسیس شد اما در سال ۱۹۳۵ به عنوان یک کانال تولید و توزیع لوازم خانگی شروع به کار نمود و در سال ۱۰۴۹ با یک تصمیم رویایی شروع به تولید در قارلوازم خانگی نمود. از جمله محصولات این شرکت تولیدی سرشناس میتوان به یخچال،ماشین لباسشویی،هود و… اشاره کرد.

  • دنون – DENONE

شرکت دنون در سال ۱۹۱۰ به عنوان یک شرکت الکترونیکی ژاپنی توسط فردریک ویتنی در ژاپن تاسیس شد.در ابتدای کار گرامافون و دیسک تولید میکرد اما امروزه صنعت کاری خود را افزایش داده و به دستاوردهای بزرگ و جدیدی رسیده است.از جمله محصولات این شرکت موفق میشود به تیونرها،هدفون ها،کاتریج و سیستم های موسیقی بدون سیم اشاره ی مستقیم داشت.

  • سیسکو – CISCO

شرکت سیسکو سیستمز در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت تولید سخت افزار های شبکه و دیگر خدمات و محصولات در کالیفرنیا تاسیس شد. در اوایل کار سیسکو فقط رهیاب چند پروتکله تولید میکرد اما الان صنعت کاری خود را افزایش داد.از محصولات این شرکت میشود به تلفن تحت شبکه،سوییچ ۲۴ پورت،ماژول فیبر نوری،فایروال،کارت شبکه،کابل های اتصال اشاره کرد.

  • مایکروسافت – MICROSOFT

شرکت مایکروسافت در سال ۱۹۷۵ به عنوان یک شرکت فناوری اطلاعات توسط بیل گیتس و پل آلن در نیومکزیکو شروع به کار کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۶ به رتبه ی نخست فهرست بزرگترین شرکت های نرم افزاری دست پیدا کرد.از جمله محصولات این شرکت میشود به ویندوزها و آفیس،اسکایپ، ایکس باکس، مایکروسافت موبایل و نرم افزارهای مختلف اشاره کرد.

  • بنکیو – BENQ

شرکت بنکیو در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک شرکت تولید انواع لوازم الکترونیکی در تایوان تاسیس شد. برای ارائه این شرکت پنج شعبه در قاره های مختلف دارای بیش از ۱۰۰ نمایندگی فعال است. از جمله محصولات این شرکت میشود به  مانیتور های TFT ، پروژکتور های دیجیتالی، دوربین های دیجیتال، کیبورد، ماوس، تلفن همراه و… اشاره کرد.

  • سنهایزر – SENNHEISER

شرکت سنهایزر الکترونیک در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک شرکت ساخت تجهیزات صوتی با کیفیت توسط فریتز سنهایزر در آلمان شروع به کار کرد. محصولات بسیار با کیفیت این شرکت از نظیر میکروفون، هدفون تجهیزات است. این شرکت هدست های اویونیک هم برای افراد حرفه ای و مشتریان و تجاری می سازد.

  • داهو – DAHUA

شرکت داهو تکنالوجی در سال ۲۰۰۱ به عنوان شرکتی برای ارائه دادن محصولات و خدمات نظارت تصویری میباشد. طبق گزارشات در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم جهان در داشتن بیشترین سهم از بازار را کسب نمود. مجموعه محصولات این شرکت شامل مجموعه ی کاملی از نرم افزار و سخت افزار های امنیتی میباشد، مانند دوربین های مدار بسته، هارد، کنترلر، مانیتور و… میباشد.

  • سروین وگا – CERWIN VEGA

شرکت سروین وگا در سال ۱۹۵۴ به عنوان شرکتی برای تولید محصولات صوتی الکترونیکی در کالفرنیا تاسیس شد. محصولات متنوع و کار آمد این شرکت آن را پر در آمد و محبوب کرده است. از جمله محصولات کارآمد این شرکت میشود به ساب، باند، آمپلی فایر، هورن، میدرنج، اسپیکرهای خانگی، ساندبار و … اشاره کرد.

  • سانیو – SAYNO

شرکت سانیو در سال ۱۹۴۹  به عنوان شرکتی در صنعت الکترونیک به دست توشیو ایو در ژاپن تاسیس شد.در دسامبر ۲۰۰۹ شرکت پاناسونیک نیمی از سهام سانیو رو خریداری کرد و به عنوان شرکت مادر سانیو انتخاب شد. از جمله محصولات این شرکت میشود به انواع دوربین های دیجیتال اشاره کرد.

  • هایک ویژن – HIKVISION

شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ به عنوان شرکتی برای توسعه سیستم تصاویر مداربسته در هانگژو چین تاسیس شد. هایک ویژن در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶ درصد از از کل تولیدات محصولات نظارت تصویری بازار جهانی را به خود اختصاص داد. از جمله محصولات این شرکت میشود به دوربین های تحت شبکه، دوربین های اسپید دام، انواع دوربین آنالوگ، انواع دستگاه های ضبط، رمز گذار و رمز گشا و… اشاره کرد.

  • شور – SHURE

شرکت شور در سال ۱۹۲۵ به عنوان شرکت تولیدات محصولات صوتی توسط سیدنی شور در ایالت متحده ی آمریکا تاسیس گردید.در آغاز کار این شرکت به تولید و تهیه لوازم اولیه‌ی ساخت رادیو پرداخت اما اکنون از جمله شرکت های حرفه ای در تولید لوازم صوتی از قبیل میکروفن، کاتریج، پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و … است.

  • هواوی – HUAWEI

شرکت هواویدر سل ۱۹۸۷ به عنوان شرکتی در زمینه ی شبکه کامپیوتری و ارتباطات توسط رن ژنگفی در شنژن چین شروع به کار کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی ۳ دوربینه جهان را با نام p20pro به بازار عرضه کرد. از جمله محصولات این شرکت جهانی میشود به مودم usb، مودم بی سیم، ماژول ها، تلفن های همراه و محصولات ویدیوئی اشاره نمود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقاله جالبی بود ممنون

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده