• اخبار
  • پرچمدار اصلی ال جی در سال ۲۰۱۷

پرچمدار اصلی ال جی در سال ۲۰۱۷

امتیاز دهید

پرچمدار اصلی ال جی در سال ۲۰۱۷ موبایل V30 خواهد بود. سال ۲۰۱۶ کره ای ها تصمیمات جسورانه ای در طراحی دو پرچمدار سال گذشته یعنی G5 و V20 گرفتند که علی رغم تحسین کارشناسان، با فروش پایینی روبرو شد و زیان فراوانی به همراه داشت. 

شایعات حاکی از آن است که که ال جی تصمیم دارد سری v را بعنوان پرچمدار اصلی هر سال خود معرفی کند و به همین دلیل G6 به چیپست سال گذشته کوالکوم یعنی اسپندراگون ۸۲۱ مجهز شده.

منابع مطلع میگویند اگر منتظر پرچمدار واقعی ال جی در سال ۲۰۱۷ هستید، منتظر v30 باشید که از سخت افزار کاملاً قوی و بهینه برخوردار است. V30 با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، شش گیگابایت رَم و ویژگی های بهبود یافته در مقایسه با V20 عرضه می شود.

V30 یکی از نخستین موبایل های مجهز به دو دوربین دوگانه خواهد بود، که یک ماژول در پشت و ماژول دیگر در جلو قرار می گیرد. البته تعبیه ماژول دوگانه در جلوی دستگاه، به خصوص زمانی که بخواهید اسمارت فونی با حداقل حاشیه در بالا و پایین نمایشگر عرضه کنید، کار دشواری خواهد بود.

با همه این تفاسیر، همان طور که می دانید سری V ال جی در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه می شود و این کمپانی باید امیدوار باشد که تا آن زمان، کمپانی آمریکایی کوالکام نسخه ارتقاء یافته اسنپدراگون ۸۳۵ را معرفی نکند، وگرنه داستان ناامیدکننده G6 برای پرچمدار بعدی آنها نیز تکرار خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده