تعمیر اسپرسوساز زیمنس Siemens

تعمیر اسپرسوساز زیمنس

تعمیر اسپرسوساز زیمنس

بعد از یک روز کاری سخت، برای صبحانه، رفع خستگی در نصف روز، بیدار ماندن در شب…،.نوشیدنی های حمایتی مثل قهوه، بسیار کمک کننده است. دستگاه اسپرسوساز، به تهیه قهوه ای عالی و با هزینه کم کمک می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های دستگاه قهوه ساز، می پردازیم.

ویژگی های دستگاه اسپرسوساز

قدرت دستگاه اسپرسوساز با فشار بخار

هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز، قدرت دستگاه مهم است. این تجهیزات با فشار بخار تغذیه می شوند. این بدان معناست که برای تولید یک فنجان قهوه با کیفیت به همان مقدار فشار بخار آب نیاز دارد. هر چه فشار بخار در دستگاه اسپرسوساز قوی تر باشد، کیفیت اسپرسو بیشتر است. حداکثر فشار بخار  ۱۵ بار و با قدرت های از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ وات می باشد.

مطلب پیشنهادی ما: تعمیر قهوه ساز

جنس بدنه اسپرسوساز

مواد بدنه دستگاه اسپرسوساز جدا از اینکه به زیبایی دستگاه می افزاید، کیفیت و طول عمر دستگاه را نیز تعیین می کند. دستگاه اسپرسوساز با بدنه ای بادوام به شما امکان می دهد از دستگاه خود برای مدت طولانی استفاده کنید.

پرتافیلتر یا دسته گروپ

گروه گروه یا pertafilter بخشی از دستگاه اسپرسوساز است که برای استخراج قهوه آسیاب شده استفاده می شود. فیلتر پرتا نشان دهنده سطح کیفی دستگاه اسپرسوساز است. پارامترهایی مانند وزن قطعات پلاستیکی، استیل و کارتریج های فیلتر، دوام دستگاه را تضمین می کند و عمر دستگاه را تحت تأثیر قرار می دهد..

سبد پرتافیلتر

سبد پرتافیلتر یا ظرف قهوه آسیاب شده یک فیلتر فلزی سبد مانند با قهوه آسیاب شده در داخل است. دو نوع سبد پرتافیلتر فشرده و غیر فشرده وجود دارد و سبد فشرده در مدل های خانگی دستگاه های اسپرسوساز استفاده می شود که تاثیر زیادی بر میزان کرم روی قهوه اسپرسو دارد.

با وجود ویژگی هایی که بیان شد، می توان گفت که؛  اسپر سو ساز زیمنس Siemens، یکی از دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت است. اما همین دستگاه نیز، در اثر استفاده زیاد از حد و یا اشتباه، ممکن است دچار خرابی شود. اگر اسپرسوساز شما، به تعمیر نیاز داشت، همین حالا با دیجی تعمیر تماس بگیرید. در ادامه به یک نمونه تعمیر اسپرسوساز  زیمنس Siemens، اشاره کرده ایم.

 

توضیحات:

ایراد: آب ریختگی و رطوبت

خدمات صورت گرفته: تعمیر برد و تعویض قطعات خراب

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها