تعمیر تصفیه هوای WinAir

 

تعمیر تصفیه هوای WinAir

تعمیر تصفیه هوای WinAir

دستگاه تصفیه هوا چگونه کار می کند؟

سیستم های تصفیه هوای خانه دارای فیلترهایی هستند که انواع آلاینده ها را جذب می کنند. از مهمترین انواع فیلترهای مورد استفاده در این دستگاه ها می توان به فیلترهای کربنی برای حذف سموم و آلاینده های شیمیایی و فیلترهای هپا برای فیلتر کردن ذرات معلق بسیار ریز اشاره کرد. برخی از دستگاه ها با اشعه فرابنفش آلاینده ها را از بین می برند و برخی دیگر با یونیزه کردن هوا به تصفیه آن کمک می کنند. دستگاه هایی که با فناوری یونیزاسیون کار می کنند، یون های منفی توسط دستگاه تولید می شوند که با ذرات معلق و آلاینده ها واکنش داده و آنها را از حالت معلق خارج کرده و از هوا جدا می کند. برخی از دستگاه ها از فناوری ازن استفاده می کنند. بنابراین، هوای محیط با تولید گاز ازن ضد عفونی می شود. زیرا این گاز خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی دارد. البته شایان ذکر است که مدل های مختلف تصفیه هوا می توانند مزایا و معایبی داشته باشند. بنابراین مهم است که قبل از خرید اطلاعات لازم را در مورد انواع مدل ها و عملکرد آنها و همچنین مزایا و معایب آنها بدست آورید.

مطب پیشنهادی ما: تعمیر دستگاه تصفیه هوا

بهترین دستگاه تصفیه هوا چیست؟

در قسمت قبل نحوه عملکرد دستگاه های تصفیه هوا را دیدیم. در بین سیستم های تصفیه هوای خانگی، تجهیزات فرابنفش (UV) هم از نظر کیفیت عملکرد و هم از نظر هزینه در بهترین رده قرار دارند. این نوع دستگاه ها هم از فیلتر کربن فعال و هم از فیلتر هپا استفاده می کنند و دارای فیلترهای ضدعفونی کننده فرابنفش هستند. یکی از بهترین نمونه های این دستگاه برند WinAir است که یک برند معتبر است. دستگاه تصفیه هوای WinAir یکی از بهترین دستگاه هایی است که در ۶ مرحله هوا را تصفیه می کند. در مراحل اول تا سوم، هوا توسط فیلترهای کاتالیزوری سرد، فیلترهای کربن فعال سلولی و فیلترهای ضد باکتری برای حذف آلاینده‌های اصلی از جمله آلاینده‌های فیزیکی و ذرات معلق تصفیه می‌شود. در مرحله چهارم تا ششم به ترتیب از فیلترهای HEPA، فیلترهای ضدعفونی فرابنفش و فیلترهای یونیزاسیون منفی استفاده می شود و به طور کلی هوا پس از عبور از این شش فیلتر تا ۹۹.۷ درصد تمیز می شود. این دستگاه ۶.۸ کیلوگرم وزن دارد و برای فضاهایی با مساحت ۴۰ تا ۵۰ متر مناسب است. بنابراین استفاده از این دستگاه برای فضاهای کوچک به ویژه در منازل مسکونی توصیه می شود.

با تمام این تفاسیر، دستگاه تصفیه هوا در اثر استفاده نادرست دچار خرابی می شود. در ادامه به یکی از نمونه های تعمیر دستگاه تصفیه هوا WinAir اشاره کرده ایم.

توضیحات:

ایراد: پنل روشن میشود ولی کار نمیکند
علت: پس از بررسی مشخص شد سنسور تشخیص فیلتر نانو دچار ایراد شده است، و در نتیجه از راه اندازی دستگاه جلوگیری میکند،که تکنسین مربوطه آن را رفع کرد.
در ادامه ترانس یو وی و فن دستگاه نیز ایراد داشت که برطرف شد.
فیلترها تمیز و دستگاه سرویس کامل شد.

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها