تعمیر تصفیه هوا saya مدل Blue Sky

 

تعمیر تصفیه هوا saya مدل Blue Sky

تعمیر تصفیه هوا saya مدل Blue Sky

ویژگی های تعمیر در دیجی تعمیر

سپردن تعمیرات لوازم دیجیتال و خانگی خود به تکنسین های با تجربه تعمیر، در مرکز تعمیراتی دیجی تعمیر؛ مزایای زیادی برای شما به همراه می آورد. از جمله این مزایا می توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

سرعت در تعمیر

تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای در مرکز تعمیراتی دیجی تعمیر، سال هاست که در امر تعمیرات خدمت رسانی می کنند. از این رو، در کار خود بسیار مسلط هستند. پس اگرقصد دارید خدمات تعمیر را با سرعت و کیفیت بالا دریافت کنید، بدون معطلی با دیجی تعمیر تماس بگیرید. از اعتماد شما، سپاس گزاریم.

هزینه به صرفه در تعمیر

هدف ما در دیجی تعمیر، ارائه خدمات با کیفیت با بالاترین کارایی برای شما، مشتریان عزیز می باشد. منظور این است که؛ ما در دیجی تعمیر سعی بر آن داریم تا در وهله اول، هزینه کار را در عین کیفیت بالایی که دارد، پایین بیاوریم. یکی از کارهایی که در این راستا انجام می شود، این است که؛ در ابتدا در صورت امکان به جای، تعویض قطعات معیوب، به تعمیر قطعات می پردازیم. حال اگر این امر، امکان پذیر نباشد، به تعویض قطعات می پردازیم. قطعاتی که برای تعویض در این شرکت استفاده می شوند، همگی اورجینال و درجه یک بوده و بدون واسطه خریداری می شوند. به همین علت، نسبت به جاهای دیگری هزینه کمت و مقرون به صرفه تری برای شما، ایجاد می کند.

ضمانت تعمیر دستگاه

در صورت تعمیر لوازم خانگی و دیجیتال در مرکز تعمیراتی دیجی تعمیر، تا ۴۸ ساعت پس از تعمیرات، اگر مشکل اولیه دستگاه مجددا مشاهده گردید، می توانید با کارشناسان تعمیر ما، تماس بگیرید و خدمات تعمیر را این سری به صورت رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول شما برای تعمیر دستگاه تصفیه هوا

از جمله سوالاتی که در حوزه تعمیر دستگاه تصفیه هوا ممکن است برای شما پیش بیاید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرا جریان هوای دستگاه تصفیه کم است؟
  • چرا دستگاه تصفیه هوا صدای غیر عادی دارد؟
  • علت روشن نشدن دستگاه تصفیه هوا چیست؟

مطلب پیشنهادی: تعمیر دستگاه تصفیه هوا

برای یافتن پاسخ هر یک از سوالات فوق و یا هر سوال دیگر در این امر، همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید. در ادامه یک نمونه تعمیر تصفیه هوا saya مدل Blue Sky را برای شما آورده ایم.

توضیحات:

ایراد : روشن نشدن

علت: خرابی برد پاور سوئیچینگ

خدمات صورت گرفته: تعمیر برد معیوب و راه اندازی دستگاه که پس از تست و برسی کامل فن دستگاه کاملا سرویس و روغنکاری شد.

فیلترها شستشو و مجدد نصب شد.

انجام سرویسهای دوره ای

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها